Ring 99 29 76 36 eller Send oss en henvendelse

    Ofte Stilte Spørsmål

    Innsending

    Ved innsending av enheter tar som regel hele prosesen mellom 3-5 virkedager fra man sender enheten til man mottar den ferdig reparert.
    Vi anbefaler at enheter sendes før posten går fra ditt utsendingssted(postkontor/postkasse). Som regel er dette mellom 15:00-17:00.
    Vi sender som oftest ut enhetene tilbake dagen etter vi har mottat den.

    • Bestill reparasjonen(e) du ønsker
    • Send enheten din med ordrenummer/fullt navn vedlagt(Ordrenr får du på mail)
    • Motta enheten så god som ny

    Adresse for innsending:

    KnustEple.No
    Maridalsveien 35b
    0175 Oslo

     

    Drop-Off

    Ved drop-off time, bestiller du veldig enkelt time på nett. Du velger et ønsket tidsrom og sted du ønsker reparasjon og får opp ledige timer du kan booke. Når timen(e) er booket får du en bekreftelse på mail/sms.

    Vi har satt prisen på alle reparasjoner som en fastpris. Det vil si at det ikke tilkommer noe ekstra i prisen.
    Frakt tilkommer i prisen om det er foretruken retur.

    HVOR MYE KOSTER DET Å REPARERE MIN IPHONE/IPAD/IPOD


    Priser på reparasjoner står på sidene våres under kategorien som enheten din ligger i.

    Se Reparasjon - Priser for mer informasjon.

    Har du andre reparasjoner du lurer på om vi kan gjøre kan du bruke kontaktskjema på siden.

    HVORDAN SKAL JEG SENDE INN MIN ENHET?

    Pakk enheten inn i bobleplast, avispapir eller noe annet som beskytter før den sendes.

    Bruk for eksempel konvolutter med bobleplast fra posten som er klare for sending.